http://www.youtube.com/watch?v=Ko-OIa1u9_Q&feature=related
ישבנו אתמול בפאב , שמענו ג'ז - ודברנו על מוזיקה אתנית ,
בין בירה לבירה דיברנו על מוזיקה יונית - ומה יודעים עליה בישראל
כרגיל - הוזרכו דלארס וחריס אלכסיו, גם סטוריה בלו ורוזה אשכנזי
לכל מי שחושב שמוזיקה יונית מסתכמת בחריס אלכסיו דאלארס או אריס-סאן -
הפתעה קטנה, הכי שונה שיש והכי לא מוכרת -
ריזיטיקו - המוזקה של כרתים, הליוי קצת מזכיר קריטיקה - אבל השירה שונה לחלוטין
האמן - Psarantonis
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה